Känner mig helt tom!

Känner mig helt tom inside idag.



Får liksom ingen energi el ork till något, inte ens ett blogginlägg känns roligt.

Kanske beror det på att jag totalt slet ut mig och kroppen igår.
Vände ut och in på hemmet, städade som en jävla tok och alla fönster blev oxå putsade, på jävla tiden kan jag tala om. Skäms när jag säger det här men de var inte tagna på 2 år!!!!
Men vips så kunde man se ut genom fönstren som aldrig förr igen, hurra! :)

Röjde upp en massa annat onödigt bråte som jag haft runt omkring i vår lägenhet & upp med en del till vinden & annat slängdes. Kändes otroligt bra när allt var klart.


♥Tack min son A för din hjälp igår, suveränt!!♥

*

 Men idag kom tacken liksom, det värker i kroppen och jag har gått som en trött zoombie hela dagen.
Tog en värktabl igår som gör susen, smärtan försvinner direkt men jag får en jävla klåda på kroppen, torr i munnen och går in i ett konstigt sömnläge där jag känner att själen är trött o vill sova men det går fan i mig inte, det är verkligen helt omöjligt efter jag har tagit den här tabletten. 
Så nu har jag snart varit vaken över ett dygn el 2 så nu ska jag gå o sova skönt hoppas jag.
Snälla låt mig få sova inatt.

Usch va tråkigt inlägg....bara gnäll o gnöööööl. Sorry folks!





Nu över till något helt annat.
Känner mig lite konfunderad över mig själv faktiskt.
Nordiska trädgårdsmässan i Älvsjö har börjat och jag som aldrig förut har brytt mig om en sådan här mässa har nu värsta känslan av att jag vill gå och känner wow de vore kul.

Det är fan i mig TV på mig, alltså tantvarning. :)) Kankse har de oxå fiiiina pelagoner. :))
Nåväl...kankse jag kan tvinga med Mr T upp eller inte, den som lever får se.


Nu ska jag gå och sova, hoppas på att det blir jävligt skönt!!


Natt natt

M


Kommentarer
Postat av: Fattie

Vissa dagar är sämre än andra helt enkelt :/ Hoppas morgondagen blir bättre!



Svar: Tack så hemskt mycket :)



Ah, du är inne i "otålighetsfasen" eller vad man ska kalla det ;) För mig kändes den OÄNDLIG och fruktansvärd, men nu i efterhand känns det som att det var BRA att jag fick vänta. Det gav mig tid att tänka, läsa om andra, titta på bilder, samt börja planera 8eller snarare, spekulera) för hur jag skulle leva efter min op.



hehe, ja vem vet, kanske kommer du se likadan ut, kanske snyggare? ;)



Jag har inte opererat bort någon hud. Jag opererade mig för 10 månader sedan, och man får inte någon plastik av landstinget förrän man varit viktstabil i ett helt år. Jag Hoppas på att få både brösten och magen fixade, men tror nästan inte jag kommer få något av det.



Nej, träning är jag dålig med. Har dock äntligen börjat promenera rejält på förmiddagarna. Så den enda "träningen" jag får är genom städning och promenader.



Ta hand om dig och lycka till med din kommande op :)

kram!

2010-04-08 @ 22:29:10
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/
Postat av: Ka

Ja det är djävlar vilka skitdagar man kan ha som bara måste genomlidas. Och när man inte får sova då e man juknäpp i bollen dagen efter o lite till!

Asch pelargoooner e fiinfint :)

Vad fan bor du i Sthlm nu?

StorKram

2010-04-17 @ 15:33:57
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback