Kolsyrad apelsinjucie!

Varför i hela friden finns det inte kolsyrad apelsinjucie i våra affärer?
Eller finns det?
Jag har iallfall inte hittat det i våra affärer.
 
Jag kan tala om att Mr T bjöd mig på detta igår och det är fan svin gott.
Har man en egen soda stream så kan man lätt göra detta.
Kanske gammal info för många men för mig var det här en helt ny smakupplevelse.

Den kolsyrade apelsinjucien passade oxå utmärkt till den goda drinken som Mr T har mixat ihop, drinken var hundra milj ggr godare med den goda kolsyran i.
Smaskens smaskens säger fröken Malin :)

Pröva denna goda sommar drink:

Ren sprit
schweppes caribbeanA
Apelsinjucie eller kolsyrad apelsinjucie
Isbitar 
 sugrör om så önskas och
(jag kan aldrig dricka drink utan sugrör)

:)

MUMMAMUMMA

(foto på denna drink kommer inom kort)

SKÅL VÄNNER!




Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Mera sprit åt folket =) Börjar bli besatt men jag har en lååååång lista med drinkar som ska drickas när lilla äcklet tryckts ut. Förstår inte varför ja e så hysterisk efter alkohol. Men du får passa axel så super jag...tur han inte ska ammas.

2010-04-19 @ 20:29:16
Postat av: Sanna - Magsäcksopererad 24/3-10

Tack så mycekt! Det är kul att du kikar in och kommenterar :) Hoppas allt går bra för dig! Kram

2010-04-19 @ 20:53:37
URL: http://www.metrobloggen.se/zannah
Postat av: mallan

Hanna->självklart passar jag Axelkaxel :)



Sanna-> Jätte kul att se dina framgångar. :)

2010-04-19 @ 21:37:04
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ååh, nu kommer du bli glad!

Det FINNS nämligen kolsyrad apelsinjuice!! HALLELUJA :D



Orangina, ganska ny i läskhyllan. Det är apelsinläsk med riktiga apelsin"bitar" i. Riktigt god om den är kall :)

2010-04-20 @ 14:59:40
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: mallan

Åhhhh HURRA, tack Jessica...ängel du :) Ska ja glo efter i hyllan i affärerna här i Nypan (Nyköping)

Tack gulle du för tipset!:))))

2010-04-20 @ 17:49:08
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback