Konstigt!

Så fort jag ser lite tokiga/konstiga saker inne i en affär el nåt så brukar jag alltid få fram mobilkameran snabbt och jag dokumenterar saker som jag tycker är lite märkliga eller nåt jag har funderingar på.

Här kommer två konstiga saker jag sett.
Jag kanske är lite knäpp som just tycker det här är konstigt men du...
that´s me and my brain

:)

Nr 1:



Dä heter väl för tusan inte kosmetikPUNG??!!
:)


Nr 2:





Cockta Läsk Droga Kolinska

Ja du...man kan ju tolka det här på 2 olika sätt enligt mig och min hjärna.
Om ni vill veta hur min hjärna tänker får ni fråga
:)



Nu har jag bestämt en date med denne man:



Gute Nacht

M


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: Tack, visst blev den? :)



Jo om jag skriver denna kommentaren till dig, i din blogg, och du sen svarar "hej då god natt" i din blogg, då måste jag gå in här i det inlägget du kommenterar och leta upp det.

Får alltså inget "mail" eller så att du svarat mig, så det lättaste är ju att du svarar i min blogg, då ser jag det direkt :)

2010-04-07 @ 23:20:18
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback