SNÄLLA ALLA - Öppna Ögonen & Hjälp Till!!

ÄLSKADE DJUR!

Som ni alla vet så värnar och bryr jag mig otrolig mycket om djur och det är en stor passion av mitt liv.

Jag vet oxå att ni är många som bryr er, men snälla snälla gör något mer än att bara tänka på det.

Soi Dog Foundation (soi = gata) är en organisation i Thailand som hjälper utsatta, hemlösa och hjälplösa hundar och katter.

Se HÄR vad Soi Dog har lyckats göra för de stackars djuren


Goldie före                      Goldie efter

       

      Bonnie före             Bonnie efter 6v behandling
      


Snälla HJÄLP dessa djur att få ett bättre liv


Antingen som månadsgivare eller en engångssumma.
Man kan ge allt från 5 kronor och uppåt!

Om du kan ge en liten peng, gör då det!

Du gör djuren en stor tjänst och gör mig otroligt glad!

DONERA HÄR 

TACK FÖR DIN HJÄLP!

//

Malin   


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gud, jag blir alldeles rörd och helt varm i kroppen. SÅ bra gjort av dig att du gjorde detta! Blev jätteglad när jag läste din kommentar :)



Hoppas att fler har försökt nå ut till sina nära och kära.. För det behövs verkligen! Och den organisationen är helt underbar kan jag lova.



Hade jättebra!



Helt okej att kopiera min text förresten ;)

2010-04-22 @ 23:05:11
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: Ka

Otroligt bra att det finns organisationer som hjälper. Och med vårat stöd kommer d lite längre!

Jag älskar med djur såå mycket.

Vi får hjälpas åt allihopa !

Kram

2010-04-25 @ 12:26:27
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback