Kul kommentar ang smörgåstårta!





Måste bara få berätta en liten rolig sak, för en v sedan fyllde Mr T år och han blev firad av mig, sina barn och släkt.
Mr T´s mamma kom med en underbart god smörgåstårta och jag kan säga er gott folk att jag fullständingt ÄLSKAR SMÖRGÅSTÅRTA!!! JYMMIEeee.....

På kvällskanten när nästan alla åkt hem så så satt vi oss jag och Mr T (Mr T=pojkvän) och tryckte i oss en liten extra bit just för att den var så himla god.
Då kommer själva grejjen som fick mig att känna mig som en jävla pensionär kan jag tala om. :)) 

En av Mr T´s sönder kom in i köket och jag frågade om han inte skulle ta sig en bit men till saken hör att han inte riktigt gillar smörgåstårta men så säger han att nää det e inte ritkgit min grej och jag gillar inte det så värst, de e ju bara mat för GAMLA liksom.

Han säger att det är MAT FÖR ÄLDRE/GAMLA !!!!??????
ÖHHHHHhhhhh va fan...ja har ju gillat smörgåstårta sedan barnsben. :))

Tycket iallfall det var en klockren rolig kommentar och när man satt där i denna stund och han kläckte ur sig detta så naturligt för det är ju sa han kände det så kände man sig ganska nedtryckt i skorna och jag satt där med haksläpp och fick inte ur mig ett enda vettigt ord tillbaka mot han.
:))


Men idag hände det en annan sak som fick mig att sväva på moln, det var en tjej som gissade på min ålder och hör här nu.......28 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Kände nästan för att pussa och krama på henne, hon gjorde mig så glad. :))
Tänk att hon tog mig för 10 år yngre än vad jag är, det är väl fan i mig ett bra betyg iallafall, så jag tänker inte börja med en massa ansiktsserum krämmer m.m. jag klara mig nog ett tag till. :))
Så nu känner jag mig ung igen!! Ja fram till nästa gång jag käkar smörgåstårta då förståss. :)

*


Hej hopp, ny vecka... se hur många avslag och annat kul och skit som händer!

//
Yours,
M


Kommentarer
Postat av: Anna

Fullständigt ÄLSKAR smörgåstårta mums!!

visst är det egohöjande när de gissar lägre ålder än vad man är!

kram

2010-04-26 @ 09:23:17
URL: http://annaslivsomstallning.blogspot.com
Postat av: Ka

För äldre? ja det kanske håller påo gå ur tiden i våra ungdomars ögön,men jag gör själv smörgåstårta emellanåt o käkar heldt upp hela själv hehe.

Grattis till att fylla 29 nästa ggn!

Kram

2010-04-27 @ 20:42:25
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback