IKEA MITT MECKA!



Har i många många år sagt det att IKEA är mitt mecka.
 Finns inget som gör mig så hel och lycklig som att få gå på IKEA. Har sedan barnsben blivit fostrad på något sätt med IKEA så jag anser att IKEA och jag vi verkligen är i symbios med varandra.

Och idag kom den nya IKEA katalogen för 2011, hurra!!!!!

I´m happy!!!

Jag är tom så nördig så jag samlar på IKEA kataloger, har en hel del gamla kataloger och så fort jag är på någon loppis så frågar jag alltid om det finns IKEA kataloger så är det någon där ute som av en händelse råker ha ngn katalog sparad så får ni gärna höra av er och sälja eller ge mig det ni har. :)

Ja det kan verka sjukt att jag samlar på IKEA kataloger men så är det iallafall...take it or leave it.





LOVE FROM IKEANÖRDEN
M



(bilder lånade från google)


Kommentarer
Postat av: Marre

HHAHA jag samlar å på IKEA kataloger .-)

Blev lite ledsen då vårt hus brann o alla kataloger vart förstörda...

Va sjuk man är...men tycker att det kan vara lite samlingsvärde på de !

2011-01-09 @ 11:14:13
URL: http://resantilllandetlangesen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback