Annie Leibovitz-A Photographer’s Life 1990-2005

Har nu äntligen fått möjligheten att gå på fotografens A Leibovitz utställningfotografiska

Jag verkligen njöt, förundrades och fick ett lyckorus genom kroppen av alla dessa bilder
som finns på utställningen.

Om ni inte har varit på den så kan jag varmt rekomendera att gå och se den, dock har ni bara några dagar på er
för den slutar den 19/9, så skynda skynda!!!

Det var ju även så att det fanna fler utställningar av fler fotografer som man fick gå på in entreé priset så det var verkligen värt pengarna om man säger så.
Mycket intressanta utställningar, återkommer ang detta då jag vill blogga om dessa oxå men detta inlägg handlar enbart om min förebild/idol/inspirationskälla Annie Leibovitz.


LOVE
M


















Kommentarer
Postat av: Ka

Underbara bilder!! Jag gillar naket ! Mycket fina bilder!

Hur mår du då? Ska hålla utkik på HK -affären snart när jag blir frisk,måste ju gått "inom kort" snart (som det stod på dörren! :)

Kramar

2010-08-30 @ 17:54:06
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Viola Vamp

Svinsnygga bilder! Tack för påminnelsen!!! Har tänkt se denna hur länge som helst och nu hade jag missat det om det inte var för ditt blogginlägg. STORT TACK! Ska se den nu redan i helgen, bestämde vi nyss! :)

2010-08-30 @ 18:48:55
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ka-> ja det är underbara bilder och naket e vackert!

Vore kalas o få info vidare ang HK-affären :) Kramar



VV-> Ja det en kalas utställning så NJUT!!Kram

2010-08-30 @ 22:22:22
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback