The fight in New York and The love in Paris



Jag såg för någon veckan sedan det sista avsnittet på 3:an av SATC avsnitten, har följt repriserna om och om igen.
Kan inte få nog.

När sista scenen kommer, se videon ovan så bölar jag som en stucken gris.
Kan säga att jag är en obotlig romantiker och en riktigt "sucker" for this kind of "shit"  
:)

Och jag bara älskar att titta på den här scenen om och om igen och när Carrie står där i Mr Big´s famn och han säger:

Carrie you are the one!

och sedan säger Carrie:

 I miss new york, take me home!!

Alltså jag går totalt under av denna scen, alltså på ett positivt sätt. :)






Carrie and Mr Big moments



LOVE
M


Kommentarer
Postat av: JD

hej och tack :)



vet du när du kommer få en OP?

2010-08-26 @ 18:51:59
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Malin

JD-> jag vet ännu inte vilket datum, jag väntar varje dag på det magiska kuvertet från kirurgen. Dock ringde jag dit för 3 v sedan och då var jag på 18e plats. Det kommer bli senare i höst sa sköterskan på op planeringen till mig och hon kunde inte varken säga något datum eller lova något. Dock är jag ju godkännd och allts så jag har ju kommit en bit så att säga. Det är så att kirurgen som gör titthåls operationen av gbp jobbar 50% här på Nyköpings lasarett och resten på Huddinge Sjhus så hans tider är det inte så gott om här med andra ord. Den andra kirurgen som gör dessa op och som bara gör öppna hon vill jag inte gå till, jag väntar heller på den andre kirurgen. Detta var ett medvetet val från början av mig, vill bara göra titthåls opertationen.



Var ska du operera dig, går du på diet nu innan och hur känns det? Nervös, rädd ?



Kram och ha en fin helg! // Malin

2010-08-26 @ 21:44:40
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: JD

okej hoppas du får din tid snart :)



jag ska operera mig på ersta sjukhus i stockholm, på onsdag :) det känns riktigt bra. vissa stunder är jag riktigt nervös, och vissa vill jag bara köra köra! :D

jag går på diet nu, max 1000 kalorier om dagen. jag är hungrig nästan hela tiden, men det går ändå väldigt bra, man kan om man vill :)

2010-08-26 @ 23:28:17
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback