Uttråkad så jag gör en lista

Den här listan har jag stulit av en hel cool, snäll och rolig bloggerska vid namn:  Viola vamp 




Kan du laga mat: Självklart kan jag det.


Vad jobbar du med/pluggar du:
Jag är anställd på ett stort försäkringsbolga.


Har du någon fobi:
 Ormar och fästingar


Vilket är ditt senaste inköp: En Hello Kitty necessär Peace and Love.


Din favoritdryck på morgonen: Apelsingjucie eller lättdryck citron/lime.  


Var fick du dina senaste pengar ifrån: Så tråkigt svar... men från bankomaten.


Har du sovit i din egen säng inatt: Japp med min lilla vovve :) 


Vad hade du sönder senast:
 Min laptop.


Vem snackade du med senast: Med Mr T.


Varm favoritdricka: Varm choklad toppad med vispgrädde.


Favoritdricka när du är riktigt törstig: Coca cola


När gjorde du senast något riktigt dumt:
I våras


Saknar du någon just nu: Japp min syster yster H och hennes lille A. 


Vad ska man göra för att få dig irriterad: Oj det finns mycket här att skriva men tex om du behandlar mig orättvist och förnedrande ja då jävlar.  


Någon jag stör mig på: Japp här finns det en hel del att skriva om men väljer det här:
Saktfärdiga människor i Ica kassa kön, egocentriska och skrytiga människor som saknar ödmjukhet, m.m mycket mera.


Senaste person du kramade: Mr T.


Senaste person du ringde:
Min far.


Senaste person som ringde dig:
Mr T. 


Längtar du till din nästa födelsedag: Njaee så där, vore lögn att påstå här att jag skulle längta tills den dagen jag fyller jämt vilket inträffar vid näst kommande födelsedag!


Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Kanske 1-5 koppar/månad. Har slutat dricka kaffe av olika anledningar för länge sedan men ibland trillar jag dit och blir rå sugen på´t.   


Röstade du i det senaste valet: Japp det gjorde jag och det var då på Miljöpartiet.


Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Näää det är jag inte.


Vilken låt lyssnade du senast på: "4 clock in the morning" me Salem A Fakir.


Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, min hund.  
 

Vad tycker du är äckligt: Finns mycket jag tycker är äckligt, tex rökning, pedofiler, m.m  


Har du pengar på mobilen: Japp. 


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa:
Det beror ju helt på hur mycket jag vinner.
Men helt klart skulle jag köpa en resa till New York  


Kan du vissla? Ja


Tittade du på tecknat när du var liten: Yes, Barbapappa, I fablernas värld, Dr Snuggles, Professor Balthazar


Pratar du några andra språk: Engelska och lite tyska.


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  Har haft en piercing i näsan som växt igen, kommer inte göra någon ny. Ang tattoo så är jag kluven men skulle jag göra en så skulle det vara något budksap på min kropp, eller ja vet e fan. 


Vad har du med dig in på bion? Kan inte göra något annat än att hålla med VVamp i den här frågan.
Irritation, oftast. Jag blir GALEN på folk som smaskar, knaster-äter popcorn, sörplar, fipplar med mobiltelefonen etc. Har dock med mig en påse smågodis som jag INTE prasslar med. :)

Är du nöjd med din boendesituation
NEJ, jag vill bo i en lägenheten i mitt älskade STHLM nuuuuuu tack!!!!!


Är dina dagar fullbokade och stressiga? Klyschigt nog blir vad jag gör dem till, så de är oftast behagligt lugna.


Hur gammal blir du nästa födelsedag? Harkel harkelharkel...host host host....  


Tror du på liv på andra planeter? Japp det gör jag.  


Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Japp det skulle jag verkligen vilja göra.


Är du mörkrädd? Ja det är jag verkligen.


LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Nice list! :)

2010-08-24 @ 21:26:56
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Malin

VV-> thank´s :)

2010-08-25 @ 18:00:16
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Malin

VV-> thank´s :)

2010-08-25 @ 18:00:17
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback