Fel val av bloggnamn eller inte?



Min son tyckte att jag kunde inte valt ett mera fjortisnamn än det jag valde som min bloggadress. Men va fan...ja satt ju där och försökte med Trocadero, malinblogg, Trocadero71 m.fl namn men alla var ju upptagna och av en ren händelse så såg jag ordet delicious så kom jag och tänka på att några av min sons kompisar kallar mig för Mallan så då la jag ihop det och därav namnet SÅÅåååå nu får det vara så...orkar inte ändra! :)
Man kan inte göra alla nöjda och glad här i livet inte.
Har nu även lärt mig hur jag får min rubrik i annan färg, jihoooo!
Nu behöver jag bara lära mig några saker till i html världen men det är bara att söka sig vidare ute i cyberspace. Den som söker han finner som det så klämmtjäckt heter.

Snart ska jag oxå lägga ut ..... typ imorgon en liten årskrönika a la Mallan :) över 2009 och vad som hände m.m sedan även en och liten future cookie över vad som händer under 2010 i mitt liv.
Håll ut! :)


P.s. En liten BTW från mig (gillar att hålla på med fåniga små utryck och då lite små reflektioner hit o dit så många BTW kommer det att bli i min blogg) BTW för er som inte vet det betyder så: BY THE WAY
JOoo..... har provsmakat nya Ballerina Kladdkaka kakorna och jag säger bara sååå jävla mumsigt!!
Ser fram emot att få doppa dessa i kall mjölk någon kväll i soffan. :)



(bild lånad från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0