Morgonrutin :)


 Varje morgon när vi går våran första promenad så går vi alltid och hämtar dagens Metro.

 Mia vet precis vart vi är på väg och hon trippar fram stolt och sätter sig framför tidningstället där vi tar tidningen. Jag rullar ihop den och ger den till henne, sedan bär det av i en hejdundrande fart hemåt.
Hon är såååå stolt och hon gör varje morgon uppståndelse bland folk som stannar eller går förbi och berömer henne och tycker hon är så duktig och söt. Detta är Mia väl medveten om och hon fullkommligt svävar trippande fram och viftar på svansen ännu mera.


(notera hur bart och fint det är på backen, INGEN SNÖ!!!)

:)

För Mia spelar det ingen som helst roll vilket väder hon är ute i, hon älskar att vara ute oavsett väderlek.
När det har varit snöoväder och det känns riktigt jobbigt att vara ute så är det bara att bita ihop och sätta på sig bra och varma kläder för Mia vill ut. :) Henne bekommer det inte alls. :)

Mia är det bästa som hänt mig, ja förutom då min son som jag fick för 19 år sedan :)
Givetvis är han det bästa som hänt mig men sedan kommer Mia
Jag älskar henne så oerhört och kärleken är total!
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0