Södertälje sightseeing & dagens fynd!


I helgen som var så hade T en liten sightseeing med mig i sin barndomsstad.
Vi åkte runt och runt, var och handlade och givetvis så glömmer jag och köpa det viktigaste i första affären vi var i, röda veckan tillbehör! Jag var helt enkelt tvungen till en affär nr 2.  
But... det som var en facinerande upplevelse i mina ögon sett var när vi kom in på affär nr 2 så är den här skylten det första man möts av.
Herregud så snällt och göra en skylt på 11 olika språk på ordet Välkommen.

Men så låg ju affären i Södertälje också, det säger ju en del.
(är INTE rasist bara för jag skriver så utan det är ett konstaterande)




*

Idag gjorde jag ett riktigt fynd i loppisaffären runt hörnet i kvarteret där jag bor.

Fann den här blåa fiiiina backen.





Nu undrar ni säkert... va fan ska hon med den där till?

JO det ska jag berätta....min T har en sådan här till sin laptop och när jag såg detta första gången så tycket jag att fan va otympligt o ha en sådan där i knät m.m men faktum är att det är en jäkla bra idé det här. Vem fan behöver flaschiga laptop brickor som man kan beställa från div internet sidor och som är svindyra när man kan köpa en för 10 kr!?!! :=)
Det är alldels superb då det brukar bli varm som sjutton under laptopen och här flöder det ju fritt så att säga, laptopen min får luft underifrån och inget riskerar att bli överhettat. Klart det blir varmt fortarande det trollar inte den här blåa fina korgen bort med den är fan så mkt bättre att ha än inget alls.

Så kära far när du läser det här...idag kan du vara stolt över din dotter som har fyndat för enstaka 10 kr.
:)



Hurra för bra och billiga fynd! 
Ge mig mera! 
:)


 Yours,

مالين,

馬林  

마린 

מאַלין
 


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Hej Malin! Kul att du tittade in i min blogg! Spännande att du står inför op! Jag gjorde min för tre år sedan. På bloggen har jag en länk till min hemsida om min vikt-resa!



kram

2010-02-18 @ 13:02:08
URL: http://www.jofimiel.blogspot.com
Postat av: Anna

Kul blogg, Denna kommer jag fortsätta läsa!!

Lycka till med din op, Såg din kommentar hos Johanna:)

Gjorde min operation sep -09.. Skriver om minop i min blogg men även om vardagliga saker:)

Ha det gott

Kram

2010-02-18 @ 16:25:04
URL: http://annaslivsomstallning.blogspot.com
Postat av: mallan

Va kul att ni tittade in hos mig tjejer.

Jätte kul att få följa era bloggar, ska man absolut fortsätta med. :)

Kram p er och ha det gott!

/ Malin

2010-02-18 @ 20:16:21
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Hello igen.. Klart jag har facebook;)

[email protected] så kan du lägga till mig:)

Kul att ha kontakt med någon som är som en annan hi hi

Kram

2010-02-18 @ 20:41:21
URL: http://annaslivsomstallning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0