Semla och skämt!


Har det undgått någon idag att det är semeldagen? Så stod det i en artikel idag...och jo faktiskt det har undgått mig. Helt sannslöst då jag älskar semlor så imorgon blir det två st!!!!
Mums...det gäller att passa på nu när man kan sedan blir det svårare. :)


(foto:google)


Sedan ....är detta ett dåligt skämt eller?? Helt sannslöst....
Norska polisen har gått ut med en fantombild på denna bil och rubriken lyder:
Har du sett den här bilen?
ÖHHhh...det kan ju för sjutton vara vilken jävla bil som helst.
:)

se länken:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1885014/har-du-sett-den-har-bilen


(Foto: Polisen i Norge)


Nu ska jag inta bingen, önskar mig själv lycka till!

Gute nacht
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0