Ny blogg och nya tag, nu jävlar!

Hejsan hoppsan snoppsan!


Nu har jag äntligen fått tummen ur att börja blogga igen. Beslöt mig för att starta upp en ny blogg, starta på nytt igen....kanske gräset är grönare här :)
Ni som vill kolla in mina tidigare blogg inlägg är då välkommen att kika in på: 
http://www.hanky.se/Trocadero

Försöker förstå mig på hur sidan är uppbyggd m.m och inser snabbt att jag saknar funktioner. 
Någon som är bra på html koder osv? Tar tacksamt emot tips hur jag lyckas tex ändra färg på texten jag skriver eller får in små söta figurer såsom smiley´s o hjärtan m.m.

Sitter och funderar på om man skulle kollat upp lite olika bloggsidor först innan jag registrerade upp mig på första bästa bara. Typiskt mig, spontanious me!

Detta blev ett tråkigt inlägg, ett sånt där hej hopp här är jag med ny blogg osv men jag återkommer under dagen/kvällen med något roligare.

Lev väl så länge!

Tjingtjong
M


Kommentarer
Postat av: Tjing Tjong G

Vi måsta vara tvillingsjälar banne mig, MER CIVILKURAGE TILL FOLKET.SKIT BRA BLOGG.Det sätter igång mycket nyttigt tänk och kul att du mixar med lite vardagsbestyr oxå.

2010-02-17 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0