scener ur ett förhållande mellan ....

........ 1 schalger nörd (moi) och 1 ikke schlager nörd (mr T)

Har sedan barnsben tyckt om att titta på schlager festivalen och i stort sett alltid suttit bänkad framför
tv:n år efter år. Nu är det ju inte så mycket renodlad schlager musik längre så som det var förr i tiden, mycket  har förändrats genom åren men jag älskar fortfarande att sitta och dissa och hissa :)

 Jag har nu några lördagar i rad tittat på melodifestivalen med min mr T och det har varit ett annorlunda inslag i mitt liv, inge illa menat om det utan alla är vi olika, tur är väl det!
Där kom den klyschan igen...men dock sant! :)
Det har varit annorlunda på så sätt att jag älskar detta spektakel och mr T inte alls!
Det är mycket pust stånk och stön från hans håll när programmet startar men han sitter ändå där och tittar, nog mest för min skull skulle jag tro :), det hedrar ju honom eller hur?!

Nåväl...jag vill bara delge er med några roliga kommentarer från hans håll igår som tex de här:

- ingen kvaliteé på låtarna
- lika bra som att se en konsert fast med kor
- lika tråkigt som att se på när målarfärg torkar


Ja ja ja ja ja och åter ja ja ja ja ja igen han får tycka vad han vill, jag kommer ALLTID AND ALWAYS AND FOREVER ÄLSKA SCHALGERFESTIVALEN!!

Så dessa var mina favoriter igår:



Sedan var den här låten en äkta schalger låt i mina öron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0