Tack Martina Haag!



Så här har jag sett ut dom senaste nätterna, saknas dock en mobil någonstans i bilden för den fibblar jag med och spelar spel m.m när jag inte kan sova.
Jag sysselsätter mig med olika saker om nätterna, mest ligger jag väl och funderar och rullar runt och försöker somna men natten till idag var märklig.... :)

Det som chockerade mig mest inatt var att kl halv tolv så  slår jag upp den pocket bok som jag köpte igår på rea i videobutiken :) Här gås inte på någon bokrea på normala ställen inte utan näää rååå ja går till videobutiken :)
Boken som jag köpte var I en annan del av Bromma av Martina Haag, kostade hela 49 kr så jag tyckte det var lagomt och jag gillar ju hennes andra böcker så detta skulle säkert bli en minst lika bra och det var den. Eller ja den första boken hon kom ut med 2004 var den första jag läste av henne och sedan 2005 så kom ju succe boken Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra).
Dessa böcker har jag i bokhyllan så det var håll i er nu 2004 som jag läste en bok senast. 
 Jag kunde inte sluta läsa min nya bok så kl halv två i natt var boken urläst och klar. Sedan gick jag in i någon slags chock tror jag för herregud min je... jag har ju inte läst en bok på flera år, inte ens en ljudbok har jag kunnat tagit mig igenom.
Men FAN... inatt gick det ju jätte bra.
:)
Tack Maartina H för det!

(bild lånad från google av någon)

*

Idag är det fredag och lönehelg....många ränner ut på stan m.m för de är lite "nyrika" för en stund och shoppar järnet eller va de nu gör. Skit samma, allt behöver inte vara så jävla perfekt och pretansiöst.

Men jag ränner inte ut ja in´t utan ja.... jag deppar...känner mig tom och låg...känner för att dricka mig stup full av en massa olika anledningar.

MEN det ska jag inte!!!
Det är en dum flykt och sånt håller jag mig numera ifrån, även shoppingen!
 
Avslutar med att önska er alla en riktigt trevlig o gôr go hâlg!
(läses på vârmlândska för jag är en âkta stolt dretlânning som vi sâger dââr bort i Vârmlândska skoogarná)

 

Yours,
M


Kommentarer
Postat av: Ka

Superduperhelg till dig med :) Vad skönt att du gilla boken! själv var jag med ute o var nyrik idag,imorgon är det vardag igen i plånboken +jobb!

kramar <3

2010-02-26 @ 20:16:10
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0