SOLSKEN IDAG!


Se här så underbart!!!!!



SOL!!!!!!


Har haft en underbar morgon/fm promis med Mia
Helt underbart trots alla snöjävel.

Promenerade längs med å promenaden och vattnet porlade och låt alldeles underbart, fick värsta vårillusionerna av att fantisera så som det kommer bli om några år så som det känns nu. VÅREN känns låååångt bort....
Ville dela med mig av dessa vackra vinter/snö bilder på en solig dag i Nyköping.
:)









 Se oxå så Mia sitter och njuter! 



*

Tycker om att ta kort på konstiga saker så här kommer en konstig bild!
Kan ni gissa vad det är?



TJINGTJONG NU SKA JAG UT OCH NJUTA MERA AV SOLEN!!

M :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet, jag vet, jag veeet! En pelare med en staty på =)

2010-02-24 @ 21:01:43
Postat av: Granntanten M :)

:) Japp det stämmer Madde du hade rätt rätt rätt :)

2010-02-26 @ 13:36:22
URL: http://hanky.se/trocadero

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0