ALF

Jag skulle ge mitt högra vänster el höger ben för den här:




Han går att beställa på ROLIGA PRYLAR, jag bara älskar den sidan.
Finns så sjukt mycket kul att beställa därifrån.
Det finns nu bara 1 exemplar av Alf (Alien Life Form), kommer inte vara svårt att bli av med den.
Jag såg ta mig fan varenda avsnitt av Alf när det gick på televisionen år 1986 el om det var 1987, jag bara dyrkade Alf :)

När minhund Mia är riktigt långhårig så tycker jag hon är lite Alf. 
Är de inte lika så säg?!
Dessutom har den en sak till gemensamt och det är att båda två älskar kattar.

:)



//

LOVE
M





Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Alf är ju sååå söt!!!

2010-07-03 @ 00:58:09
URL: http://violavamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback