Mia Skäringer!

Jag har precis läst ut Mia Skäringer´s bok "Dyngkåt och hur helig som helst" en bok som jag verkligen vill promota (göra reklam för).





Boken är helt helt helt helt grymt bra!

….så igenkännande på alla sätt och vis och jag älskar en här kvinnan!
Hon är inte som alla andra fast ändå är hon ju det, hon är grymt kul och naturlig.
Jag känner igen mig så inni helvete i henne, dessutom är hon ju även som jag från Värmland.
Inte illa pinkat!

Hon har samlat sina krönikor och delar av hennes blogg inlägg som hon skrivit i tidningen mama.

Snälla skynda dig och köp/läs den!!!


Jag förbannar mig själv att jag inte tog mig möjligheten att gå på hennes föreställning när det turnernade nu i våras. FAN OCKSÅ!

Snälla Mia Skäringer..... kom till Nypan (Nyköping) med föreställningen i höst, snälla!!!!


LOVE
M




 

Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Mia Skäringer är ju verkligen helt fantastisk, älskade denna bok jag också! :)

2010-07-03 @ 00:59:49
URL: http://violavamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback