1 månad idag



Idag har det gått 1 månad sedan min mormor somnade in, om det är bara några timmar från det att jag nu här sitter och skriver som jag tog jag farväl av henne. 
Det är en sådan jävla saknad & tomhet.

Hon finns liksom inte här längre.....det känns oerhört konstigt kan jag tala om.



Idag lilla goa mormor så tänder vi återigen ett ljus som brinner för dig, DIN LÅGA!



Här skiljs våra vägar i livet
men du lät mig tidigt förstå
I stjärnorna står det skrivet
tillsammans för alltid ändå
När natten så stilla sig sänker
finns tystnadens tomhet hos mig
Och likt den klaraste stjärna som blänker
så stark är min kärlek till dig
Du är för alltid en del av mig

Som polstjärnans ljus i natten
jag tänder ett ljus som hälsning till dig
Som en bro över mörka vatten
du är för alltid en del utav mig
Så fjärran men ändå så nära
en ängel ska bära min hälsning till dig
Du är alltid en del utav mig

 ♥



LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Annika

åh så fin text..fick en ...eller flera tårar i ögat....kram på dig!

2010-06-13 @ 22:19:01
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK! :) Kram

2010-06-16 @ 13:11:40
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback