Äntligen sommar!





Äntligen är sommaren här, det är Juni och det har varit varmt varje dag den här veckan. Det gör mig glad.....
Usch jag fann vinterbilder i min mobil igår när jag rensade...det känns ju inte alls långt borta den där jävla vintern som var iochmed att den varade så länge....nu kan man ju bara hoppas på att sommaren varar lika länge...fast då är man väl dum i huvet om man tror det...så bra kommer det ju inte vara...

MEN...jag skall njuta av den här sommaren till fullo...av varenda dag...det är oxå sista sommaren som fet!
Nästa sommar vid det här laget är jag en smalis...jag kan bära det här om jag vill....
kan jag väl nu med med det är skulle jag aldrig göra...



Jag drömmer om vissa kläder och har gjort i alla år...att få känna sig vacker, söt och sexig i.
Att få känna sig som en hel kvinna....jag längtar!

♥♥

I em/kväll skall jag fira in sommaren i goda väninnors lag, vi har inte träffats alla 3 p riktigt länge och två av oss har fyllt år. Jag och I så då passar vi på att fira det med. Vi skall grilla och dricka gott... smaskis. :)
Håller precis på att göra min goda hemmagjorda potatissallad och till det blir det en god marinerad köttbit. Smaskis igen. :)

Den här blir det till fördrink:


Se här för mera info



Så fram tills imorgon så säge jag nu..bye bye...ha en gör go helg!




LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Ka

just det du fyllde år i tisdags va?...GRATTISKRAM! Missade jag gratta? :(

åh vad jag känner igen mig i det här med kläder när man har vikt. Jag har ju min stora badring i midjan som gör att man måste ha munkjacka helst jämt. Har du fått tid till op nu?

Hoppas kvällen var underbar....P & K

2010-06-06 @ 12:06:25
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Annika

Åh vilken söt klänning!! Den hade du säkert varit superfin i :)

2010-06-06 @ 16:37:17
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback