Att alltid stå på sig!



Idag var jag bara tvungen att ringa till Gyn och fy fasiken vad jag har dragit mig för detta.
Men nu går det fan inte längre. Jag har så ont så jag håller på att gå itu.

 Det som gör mig så jävla heligt förbannad är när man ringer dit och matar in sitt tlfnr och de säger att vi ringer upp dig kl halv tio och sedan ringer de 1 timme senare och precis när jag har sagt allt vad jag har att säga om varför jag behöver dit ja då säger kärringjäveln att tiderna för idag är slut!!???? 
 
Jag flyger fan i mig i taket och säger det att då får ni lov att fixa en tid till mig idag för jag ringde er i tid och om ni sedan inte ringer upp mig förens 1 timme senare så är inte det mitt problem och jag ska fan inte bli drabbad för detta. Hon börjar muttra på andra sidan luren samtidigt som jag hör hon muttrar ur sig att ja då får vi se då om det kan gå iallfall....(ser liksom framför mig hur hon sitter där och tjurigt snörper på sin fula mun)
Jag säger då oxå att jag kan absolut inte gå till en manlig gynekolog (och sitter och hoppas på att man återigen INTE ska behöva tala om varför osv) så det vore jätte snällt om du kunde hitta ngn tid hos en kvinnlig. Hon säger då jäkligt otrevligt att ja men då kan det bli svårt (hon var bara tvungen att gnälla!!!) men okey du får komma till en dr som heter Jenny kl 14.
Åhh tack så snälla snälla du säger jag på mitt bästa snällaste sätt. ( Don´t think so!)

Man skall alltid stå på sig och man skall aldrig ge upp!
Som Jonas Gardell säger -SHOUT UP AND SUCK!

Det är fan i mig min rättighet att få välja om jag vill gå till en kvinnlig el manlig gynekolog, eller????

Att det skall behöva vara sånt jävla tjafs hela jävla tiden på folk, jag blir så enormt trött trött trött trött!!!!!

Tänk om man bara för en gångs skull skulle kunna få bli bemött på ett trevligt sätt men så här har det ALLTID varit på Nyköpings Lasarett/GYN när man ringer dit så va fan föväntade jag mig igentligen.

Kl är nu 12 och jag våndas, svettas, mår illa, vill inte men vet jag måste upp kl 14, jag hatar att behöva gå till GYN!!! Blääääää....men visst....vi har tur som har den sjukvård vi har här i Svearike, ska inte gnälla men jag är så fucking jävla nervös.

Snälla kom och håll min hand!
*snyft*


LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Ka

Håller för fullt vännen. Hur gick det? Hoppas du fick ett bättre mottagande än på tel hoppas hoppas-Lilla du! Kramar om*....................Och hoppas framförallt att du fick hjälp!?

Love

2010-06-29 @ 22:05:48
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Malin

Ka-> tack de gick bra o hjälp fick jag, hoppas medicinen hjälper. :)Tack för omtanken!

Kramisar

2010-06-30 @ 00:25:38
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Medcicin? Manlig gynekolog?! :O Vad har du drabbats av tjejen? Personligen föredrar jag faktiskt en manlig gynekolog. Sist när jag gick hos en kvinnlig berättade hon för mig att jag hade ägglossning och att det var dags att "sätta fart" om jag ville bli mamma. Jag kände mig jävligt "naken, rädd och exposed", för att uttrycka det milt...

2010-07-02 @ 00:06:04
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Malin

VVamp-> ja du...det talar jag ej om här.Någon annan gång personligen. Naken, rädd och exposed känner man sig ganska många ggr här genom livet. ;-)

2010-07-02 @ 11:35:57
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback