Here we go again....SUCK!

*DJUP SUCK*

Jaha då var det dags att parera mellan bajshögarna igen och denna gång är det inte hundskit utan
kanadagäss skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nyss var vintern slut och tillslut nu under våren så försvann alla hundbajsäckelhögar från våra trottoarer m.m.
Här i Nypan har det varit extremt mycket hundskit kan jag lova.... jag kände att fan va skönt att slippa parera mellan dom med både mina egna fötter men framför allt Mia´s tassar.
Inte så jävla fräscht när ens hund trampar i bajs vare sig det är hundskit el kanadagässskit.

De där jävla kanadagäss äckel fåglarna är överallt och de kommer hela tiden tillbaka och de förökar sig gör dom så det står härliga till. 
Dom kan fan inte göra annat än att para sig hela hela hela tiden!!!
 
Kommer fan göra en skrivelse till kommunen att nu får de göra något åt detta för det är skit överallt!!!
Helst ser jag att de skjuter ihjäl varenda en av dom, sorry men de här fåglarna är enbart illaluktande skitnödiga äckliga djur.

Alltså jag ÄR faktiskt djurvän, även om nu många inte tror det med tanke på min avsky inför dessa fåglar/gäss men jag lovar er det här går utöver mitt förstånd och tålamod!!!!


BLÄÄÄÄÄäääääääääää

M


Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Hi hi, jag tycker att de är jättegulliga, men förstår att deras avföring är föga mysigt. De kanske kunde locka dem med någon delikat föda lite utanför området så att de förflyttar sig? Borde väl finnas något som gässen gillar extra mycket.

2010-06-09 @ 17:05:34
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Malin

Viola Vamp-> MMMmm det var en bra ide, har jag inte tänkt på....delikat föda på annat håll...typ i Lycksele då. :)

2010-06-11 @ 15:46:48
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback