Jag &tjejerna!




Äntligen fick jag igår gå och se SATC 2!!!!

Underbart även om vi inte fick gratis buffé eller någon jävla goodiebag :)

Jag var nöjd med mitt trevliga sällskap i form av min väninna C, popcorn, läsk och godis!

Filmen har fått ganska dålig kritik men det får den ej i mina ögon.....det var för oss 2½ tim underhållning och vi hade många igenkännande skratt. Filmen var kanon!!

Det var skönt att bara få fly verkligeheten för en stund, se på vackar kläder, kreationer, fin inredning och ja dessutom på alla vackra killar/MÄN som var med i filmen....mycket ögongodis och man kände sig inte alls :) som en klimakterietörstande Samantha nääää inte alls. :)

C det var synd bara att vi inte hann och dricka några sådana här innan



med




TACK C för biobesöket!!!


LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har själv inte sett den än men jag hoppas dt blir snaart :)

2010-06-21 @ 16:00:39
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback