Studentförberedelser



Sjungom studentens lyckliga dag,
låtom oss fröjdas i ungdomens vår!
Än klappar hjärtat med friska slag,
och den ljusnande framtid är vår.

Lalaaa laalaaa laaallaaaa aaa

:)




Idag förbereder vi oss på att åka till Sthlm för imorgon då ska vi få äran att gå på min sons flickväns student med mottagning.
Det skall verkligen bli jätte kul att få vara med och uppleva denna dag med goa söta A.
Skall bli jätte kul att vara med på hennes utspring och se lyckan & glädjen över att ha tagit studenten.

Det var 1 år sedan min son A tog studenten (både min son och hans flickväns namn börjar med A) och jag minns dagen precis som igår. 
Det var en dag fylld med spänning, glädje och stolta tårar, jag var en mkt mkt stolt mamma för 1 år sedan kan jag tala om!!! 

Det var en stor dag för min son & mig! 




Imorgon hoppas vi solen skiner på A och oss övriga.

:)







LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Min hemsida heter hannadesign.se.

2010-06-09 @ 19:49:27
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK :)

2010-06-16 @ 13:12:12
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback