KÄRLEK!

Daniel sa igår… -Störst av allt är kärleken!

SANT!

Talet var så nära, mänskligt, hjärtligt. Helt utan fusklapp – avslappnat, kärleksfullt, värdigt och vackert!!!!

 


Fan jag trillade dit och mina ögon var inte heller torra…mer än så säger jag inte!!!

( även solen har fläckar! och jag är en obotlig romantiker i grund och botten)


 Oj vad de är kära & vackra tillsammans.
 Ett riktigt prinsessbröllop.

Kärleken ä nôtt sôm känns i hela krôppen, ungefär sôm ôm en vore fuller mä römyrer!

 


LOVE
M






(P.s Sedan även om jag tycket bröllopet m.m var vackert så betyder inte det att jag tycker annorlunda i det här med att ifrågasätta monarkin och det som bröllopet kostade tycker jag fortfarande är omotiverande även om hon nu fick sin prins. Dock så finner jag en liten tröst ändå i monarkin då jag vet att Viktoria och Daniel kommer vara jätte bra och säkert redan är bra på att representera Sverige och de andra uppdrag de åtar sig. D.s)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback