NEW YORK, I LOVE YOU!

 




Har precis sett klart på en underbar film, lite speciell men helt helt helt underbar!!!
Den är vackert filmad, regisserad & med suveräna skådisar!

Elva regissörer har gjort varsin kärleksförklaring till New York i NEW YORK, I LOVE YOU, en film i samma anda som "Paris, je t'aime".
 
De har filmat runt om i hela NY men oxå från dessa stadsdelar:
China Town, Diamond District, Upper West Side, Soho, Central Park, Greenwich Village, Upper East Side, Chinatown, & Brighton Beach.

Det är otroligt coolt att man känner igen så många av alla vyer m.m och man tänker inombords att åh där var vi eller det där har jag upplevt i N.Y.C.
Det är en så jäkla häftig känsla att få uppleva denna stad som aldrig sover!

För mig är filmen ett konstverk & som den New York fanatikern jag är så var detta som en enda stor, lång & skön "orgasm"frosseri i N.Y.C
:-)




Se här:

NEW YORK, I LOVE YOU!


LOVE
M



Kommentarer
Postat av: Annika

jag vill såååååå gärna åka dit!!!

2010-07-02 @ 07:13:00
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Postat av: Malin

Annika-> Ja det förstår jag att du vill och jag kan säga att jag vill dit IGEN!!!! NU!!!!

Skulle tom kunna tänka mig bo där under 1 år el nåt. :)

2010-07-02 @ 19:35:45
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback