BlueMan group & STOMP





Det här är något jag vill gå på i höst.
För 1 år sedan var jag i Berlin och när vi gick där och strosade på gatorna så satt det affischer uppsatta lite varstans och reklam gjordes för denna föreställning. Jag blev helt eld och lågor när jag såg detta och försökte få med mig sonen och hans flickvän och tyckte vi skulle gå på detta nu när vi hade chansen i Berlin men de var inte på G lika mkt som jag så det blev inget utav.

http://www.blueman.se/om-bluemangroup.html

Såg att de gjorde ett litet nr i melodifestivalen och blev ännu mera sugen att gå och se dom. Kände då jag satt där och glodde på tv:n att FAN oxå att jag inte fick med dom och att ja missade chansen där i Berlin.

Men....hurra...

Såg häromdagen reklam på tv:n om att de skall göra förställningar i Sthlm.
Så här skall beställas biljetter kan jag tala om.
:)

*

Jag gillar sådana här lite annorlunda och udda shower.
För 4 år sedan när jag och sonen var i New York så bestämde vi oss för att gå och se något annorlunda, vi hade inte alls lust att se på någon "fjantig" musikal. Alltså jag gillar musikaler o så men vi ville se något utöver det extra så vi bestämde oss för att så och se föreställningen med STOMP

STOMP är en icke-traditionell danstrupp, de använder kroppen, de är en unik kombination av slagverk, rörelse och visuell komedi. Stomp är att göra en rytm ur kroppen, delar och objekt.
Tex-soptunnor, papper, linjaler etc. ....något som låter.  
Det är en fysisk teaterföreställning.

Det var en sådan jäkla häftig upplevelse kan jag säga...något utöver det där extra.
Det är en häftig känsla att sitta där så nära och uppleva detta, det går genom hela kroppen kan jag säga.
De har högtalare och ngn ljudanläggning under scengolvet som gör att showen blir extra häftig.
Har ni inte sett denna show så gå och se den om ni får tillfälle, ni lär inte bli besvikna.

Se här:





♥♥
M


Kommentarer
Postat av: Sanna - Gastric Bypass inom 1 vecka

Hejsan!! :)

Va kul att du titta in hos mig.

Ja, det ska bli otroligt skönt att få göra OPen. Spännande att du oxå väntar på en :)

Kul att du tänker fortsätta läsa min blogg!

Det är bara å fråga om du har någon fråga om OPen.

Jag vet väl så mycket mer efter min OP nästa vecka :)

TACK så mycket för ditt stöd

Kram

2010-03-17 @ 17:53:06
URL: http://www.metrobloggen.se/zannah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0