Äcklad & Arg!

Blir så inni bengen arg på programmet "Sveriges värsta bilföraren"....jag tittar inte ens på det men jag har kollat på programmet första säsongen. Man var helt paralyserad över hur jävla illa folk kör och hur fan dom har fått körkort. Nu ikväll råkade jag zappa och såg då att de skulle utse veckans bästa och sämsta bilförare och detta är helt helt otroligt... hur fan kan det komma sig att veckans bästa bilförare kan vinna en sprillans ny bil med värsting stereo i när personen i fråga varit uttagen till programmet Sv.vÄRSTA BILFÖRAREN, kan någon förklara för mig?
Hur fan kan tv4 lägga pengar på detta program????
*
Sedan har vi program nr 2 "Mauro och Pluras kök" som började på kanal8 ikväll.
Varför ska han laga mat i ett kök med riktig mat framför kameror med bar överkropp?
Det gör mig äcklad.... oavsett om man har varmt i sitt kök osv kan man väl sänka elementet eller öppna ett fönster.

It´s disgusting!!





Go natt!
M


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja tror dom fejkar i värsta bilförare bara för att få bilen. Tror inte dom kör så illa egentligen. De ser man i vissa övningar att dom måste överdriva för inte ens en blind höna skulle köra så dumt.

2010-03-08 @ 08:36:12
URL: http://jennylindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0