Babianarslesjukan!

Inledningen på den här helgen kunde ju har varit bättre än det som är just nu iallafall.

Här ska gnällas och självömkas…sorry…..

Har fått i mig någon äcklig bakterie som har slagit ut mig.

Jag har sedan i onsdags em/kväll varit jätte dålig. Det började med att jag började frysa som ett asplöv och kände att magen inte var som den skulle. Mådde allmänt pyton. Gick och la mig då jag kände mig varm m.m. Kl 00.00 vaknar jag till liv och fullständigt kokar .
Tog tempen, 38.9, kanon!! 
*suck*

Armvecken, fötterna och hela huvet kokade på mig, jävligt otäckt kan jag tala om.
Låg med kalla handdukar på mina fötter och på huvet. Ett tag hade jag sådan panik att jag funderade på att ringa bambulansen eller till Mr T och tvinga honom att komma hit och ta hand om ynkliga mig. Kände mig verkligen ensam och såå ynklig. KL 05.00 lyckades jag somna till men vaknade efter några timmar och mådde fortfarande pecka. Febern försvann under dagen men värken i kroppen, illamåendet, magkramperna och anreérraid (diarréerna baklänges, låter lite bättre och mindre äckligt) tilltog rejält och vips under dagen var jag magsjuk.

Avskyr magsjukan!!

Önskade verkligen att jag bara kunde ha spytt 1 gång och sedan är det klart liksom. Inte behöva ha de här anreérraid, kan ju för tusan inte sitta normalt för rumpestumpen gör så ont. Har ett jävla babianarsle just f.n. Ingen salva i hela världen skulle kunna göra det bättre.

Och inatt så har jag varit vaken i stort sett hela natten och hade skyttetrafik mellan sängen och toan. Underbart….NOT!!

Det värsta med att bli sjuk när man är ensam hemma är att man blir så innibengen rädd för att något skall hända en och dessutom är det lite svårt att gå ut med sin hund när man har magsjuka.

Kan säga att det känns som rysk roulette att ta en promenad med henne då jag inte vet om jag skall skita på mig eller inte under promenaden.
Att inte hinna hem i tid är jävligt pressande.

Min kille mr T tycker att jag borde träna mia att gå på toan, har sagt till honom att ja men då kan ju du ta den träningen med henne då. J Brilliant idé, mmm verkligen.

Just nu så ligger jag i soffan och glor på repriser av Sex and the city och TopModel, har fått i mig ett halvt litet glas med Proviva blåbärssoppa och hoppas på att jag får behålla den i magen och inte utanför.



Kommentarer
Postat av: Ka

Fy faaan. Helt värdelöst o vara sjuk,ännu värre ensam som du säger och värst i magsjuka o diarre som inte går att kontrollera.. Usch usch,hur är det just nu då?........Krya på dig!

Men du ...flåt men har du sett reklamen under detta inlägg? EN TOA he he he ..förlåt! Kramar!

2010-03-05 @ 18:10:26
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Ka

Nu var det UPP-filmen så det rullar väl på olima men just när jag läst färdigt ditt inlägg komen toa farande ; /

2010-03-05 @ 18:11:31
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Anonym

FYNDA FYNDA!!!!!!!!



http://shoppingzenter.blogg.se/



FYNDA FYNDA!!!!!!!!



http://shoppingzenter.blogg.se/

2010-03-05 @ 20:21:27
URL: http://shoppingzenter.blogg.se/
Postat av: mallan

KA -> jag är fan fortf dålig....trodde det skulle bli bättre men inte då. har sprungit hela natten på toan. blir tokig av detta. UPP filmen e svin bra :) har sett den för ett tag sedan. Den var charmig. :)

Kramis

2010-03-07 @ 18:39:25
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0