Bröllopspresent!

Hur fan kan man glömma en bröllopspresent på en tågperrong??????


(fotograf:Mr T)

Jo då det kan Malin minsann göra, herregud så jävla korkat gjort!

Detta hände straxt efter nyår då jag tog tåget upp från Södertälje upp till min systeryster H i ack Värmeland du sköna för att gratulera till giftemålet och fira min fars födelsedag.

Mr T körde upp mig till tåget och föjde med mig upp på perongen för att vinka av mig och Mia. 

När jag väl sitter där på tåget och fått mig och Mia installerade i våra säten så går jag igenom och kontrollerar min packning & ser då att ja men va fan papperskassen med bröllopspresenten till H & R saknas!!???
Slänger mig på mobilen och ringer Mr T som har börjat åka hemåt till metropolen Vagnhärad igen och tvingar honom att vända och rädda det som räddas kan.
Han är snäll och vänder om och springer upp på perrongen och som tur är så står p.kassen kvar!!

Fatta....den stod kvar, fan va gôtt, tack för den!!!

& tack Mr T som räddade presenten...you are my lovehero!!


Snopet som fan kändes det att komma upp till H&R utan en present, men jag hade iallfall ett bildbevis till dom på att jag nästa gång i Maj kommer ge dom denna present.
Om jag nu inte glömmer den på perrongen el nåt igen. Skulle fan i mig inte förvåna mig et du, så jävla disträ & konstig jag kan vara ibland!

:)

Så kan det gå i mitt liv en helt vanlig vinterdag i Januari.

//

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0