Elak!

Känner mig riktigt elak över en grej som hände idag men jag kunde bara inte låta bli att..... skratta.



Jag var ute & gick med Mia & såg en kille som var på väg till en sådan där grön stor dubbel sopvagn som och precis när han var framme vid vagnen så halkar den stackars kille till (förmodligen på en isfläck) 
han försvinner bakom vagnen.
Killen var lika kort som självaste sopvagnen.
Påsarna och kartongen flyger som käglor i luften. 
Det tar bara några sekunder så är han snabbt som fan uppe på benen igen, han tycket förmodligen detta var jätte pinsamt, jag vågade fan inte titta tillbaka mot honom igen. 
Stackarn!

Jag började tokgarva när jag såg detta, jag gick inte ens fram & hjälpte honom eller frågade hur det gick.
Vara liksom lite medmänsklig o så.
 Känner mig så här i efterhand jätte elak.


Efter den här skit vintern så finns det ju gott om dessa isfläckar mm och det är jätte lätt att halka så
 imorgon är det väl jag som åker i backen för skrattar bäst som skrattar sist finns det ju ett ordspråk som går.




Natt natt
/
M


Kommentarer
Postat av: Ingalill Ekelin

Haha...ingen tvekan om att skadeglädjen är den enda sanna glädjen :-)... Kan dock tycka lite synd om den stackaren eftersom jag gjorde samma sak själv för ett tag sen....är det inte märkligt bara att det första man gör är att titta lite försynt om ngn såg, sen börjar man borsta av sig lite diskret för att i nästa sekund rusa därifrån muttrandes..."det e väl faan att ingen jävel kan sanda trottoarerna"...haha :-) kram kram

2010-03-19 @ 21:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback