Nya skålar till vovven!

Mia behöver ny matskål och ny vattenskål.
Kolla in de olika alterntiven jag funderar på, vilken ska man välja?

Dessa kommer från härlig ALESSI 

Lulà hundskål








Eller den här från märket franska Derrière la Porte.



eller

















Kanske en ny lyxbädd oxå?
Fast de första 3-4 är inte i min stil riktigt.. :)
Men ville visa dom ändå.











Den här kallas för Celebrity - Dog Bed
Wonder why??!! :)

*

Och så har vi den här lite mera futureristiska bädden
fast den här gillar jag bara mera och mera faktiskt.





Däremot gillar jag de här









TIPS!

Herrgud så överdrivna saker det finns HÄR
Så mkt Hollywood över det.


Har ni något annat tips på någon hemsida får ni gärna skriva det i kommentarerna
Tar tacksamt emot tips!

Detta var alles för den här gången.
////////
M


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka roliga grejer du har hittat!!

Jag tycker ju de första skålarna var super fina .. Den röda gillade jag absolut.. Bäddarna gillade jag de sista du presenterade:)..

Tyvärr har jag inga tips att ge dig.. Vi har 3 katter som sover precis där de känner för det hi hi..

En favorit är den minsta dotterns Sackosäck=)..

2010-03-24 @ 08:31:07
URL: http://annaslivsomstallning.blogspot.com
Postat av: Cilla

Den rosa skålen med rosett på va skitsnygg. :)

2010-03-24 @ 17:12:13
Postat av: Sofia

Hej! Jag har hittat dom flesta på http://spoileddog.jetshop.se/ =)

2010-03-24 @ 17:35:48
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback