Ökennamn på en hund

 Kärt barn har många namn som det heter och detta gäller även min hund Mia.
Vill förtydliga en sak.... Ni kanske tycker jag är taskig när ni läser några av namnen MEN detta är inte illa menat & jag säger det med glimten i ögat & jag säger det verkligen med värme i hjärtat & aldrig med något argt tonfall mot henne. Man använder ju detta på skämt liksom och till olika små händelser.  

Mysmärta
Grisen
Snuffsetuffsan
Lillarulltan
Lilltjockis
Gammeltanten
Tjurkärring
Gosan
Partypinglan
Matvraket
Snortfröken
Minigrisen
Divan
Fröken fisförnäm
Busan
Snusan
Mia firar nyår



   

Kommentarer
Postat av: Ka

Jamen fiifasiken vilken sötnos........själv har jag 3 smeknamn hehe............Aj aj

2010-03-11 @ 20:30:52
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0