PV varning på mig!



Inget kuvert har synts till i min brevlåda....eller jo många kuvert har kommit men inte det rätta kuvertet det där med stort stort K som i kuvert. Vart fan är det???
Det är fan i mig PV varning på mig!
PV=pensionär varning.

För brukar inte pensionärer gå och vänta o vänta o vänta o vanka av och ann på att posten skall dyka upp varje dag i brevlådan? :)
Den erfarenheten har jag iallfall av de pensionär jag har haft nära mig genom åren att de går o väntar och väntar på det där speciella kuvertet. 
Och nu är jag själv en av dom, hhmmmm !

Vad är det då för kuvert jag väntar på?

Jo....kuvertet från kirurgen med MIN op tid.

Känner mig så himla otålig och jag vill börja mitt nya liv NU!

Jag har en vän som också skall göra den här op och hon går oxå och väntar på sitt kuvert, jag följer en massa bloggar där det finns de tjejerna som redan gjort denna resa för några år sedan eller har nyss gjort denna op eller de som väntar på tid och det är just dessa bloggar som håller mig uppe i humöret.
För ibland känns det som om jag totalt kommer tokdeppa ihop av denna lååånga väntan.

Vill ju liksom ha den där tiden för då vet jag  ju iallfall NÄR op kommer gå av stapeln och då kan jag ju börja räkna ner...som det är just nu vet jag inte ett skit mera än att jag kommer få göra denna op inom det här året.
Jag vill inte gnälla eller så men jag är f.n såååå otålig.

Ja ja ja ja jaaaa...nog om detta....just nu iallafall....

:)


Nu över till något helt annat... det är som sagt Fredag...helgen...skönt!
Har redan avnjutit solen under en lång promis me vovven och gud vad man vill ha mera av den varan...SOL!
Hoppas man kommer kunna vara ute i solen den här helgen.

Önskar er alla en trevlig helg!

Tjingtjong
M


Kommentarer
Postat av: Ka

Önskar dig brev på posteen såfortsommöjligt!!!

Och ett stort Lycka Till när dagen väl kommer.

Lite Avis då jag med dras med övervikt....men inte kollat upp detta. Började du med piller först? Från Läkaren såklart*

Lördagskramar!!

2010-03-27 @ 18:12:51
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback