Att väga sig!

Har hittat en jätte gullig våg och ironiskt nog ser jag fram emot att för en gångs skull ställa mig p en våg, ja alltså straxt före min op och framför allt efteråt.
Det har aldrig hänt förut i mitt liv att jag har sett fram emot att köpa en våg, det kan jag lova er!

Jag har heller aldrig ägt någon, eller jo det har väl varit så att när jag träffat några av mina ex så har de ägt en våg och om jag flyttat ihop med någon av dom har jag aldrig valt att ställa mig på den där lilla saken.
Har liksom bara gömt undan dom, alltså inte pojkvännerna utan vågen.
Har sparkat dom åt sidan och helst under något skåp i badrummet så man slapp se vågen.

Men nu jävlar ska här köpas en ....inte just precis nu men framöver.
Men om ngn känner sig manad att köpa just en sådan här åt mig när jag fyller år i Juni så tas det tacksamt emot. :)


 

Tjing tjing
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback