Hårväxt!

Idag har jag fått mina buskiga ögonbryn plockade av Petronella på Salong Visage i Nyköping.

Det behövdes verkligen, de växer sååå fort!
Hela jag är fylld av kraftig hårväxt, fått det från min far.
Jag har fan i mig hår överallt.
Jag rakar, vaxar och man tycker ju att någon gång så skulle det ta slut men näää då...håret kommer alltid tillbaka och jag avskyr det verkligen!!!

På vissa ställe på kroppen så lider jag verkligen av att jag har fått de här generna att ha mkt hårväxt...inte så naturligt känner jag att en tjej ska ha mkt med hår på sina armar. Alla är väl fjuniga o håriga tänker ni nu men jag lider verkligen av detta.
Nog om detta .... 
 
Det är så underbart att för en stund bli ompysslad när man går på salong.
Det är en lugn & harmonisk miljö, det är flummig skön musik som hörs från högtalarna.
 Sen gör det inte saken sämre heller att hon som äger salongen är lika lugn & harmonisk som självaste mijön. Man känner sig verkligen avslappnad och ompysslad när man ligger där. Hon är verkligen super trevlig men framför allt väldigt duktig i det hon gör och hon får en att känna sig så välkommen och avslappnad.

Tveka inte att boka in er hos Petronella, ni lär INTE ångra er och UNNA er detta för en liten stund!

Länk här nedan till hennes salong:

http://www.visage-hudvard.se/



Yours,
M


Kommentarer
Postat av: Ka

Men vad skönt o höra att det finns mänskliga varelser på denna jord med ,med hår på kroppen . Jag får ju rakak mig varje dag om jag ska vara representabel äns för att åka in akut om jag skulle bryta benet el något!



2010-03-02 @ 21:29:55
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: mallan

:))) hahahha du e kul du tjejen :))

2010-03-02 @ 21:40:17
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Ka

Men herregud vilken stavning igår :O ?

Kramar o hopps du blev bra i frillan :)

2010-03-03 @ 15:31:06
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0