Hello Kitty BEGÄR!



Kolla vad jag har hittat, jag tror jag smäller av här och nu!!!



Vinet kommer ifrån vingården Torti Tenimenti Castelrotto i Italien och säljs i flera olika länder, dock inte i Sverige tyvärr. Inte ännu iallafall men förhoppningsvis tar Systembolaget in dem i takt med att populariteten av Hello Kitty ökar här, även om vinet för tillfället inte finns i beställningssortimentet enligt Systemets pressavdelning.

Läs om nyheten HÄR










Det kommer att finnas en röd och en vit sort, en mousserande, champagneliknande rosé och så det mousserande dessertvinet Sweet Pink.

Mer att läsa HÄR


Herrgud och snälla Systembolaget låt mig få beställa dessa flaskor NU!!!

*

Tjing tjing från H.Kitty nörden



Kommentarer
Postat av: Diana

Jag har faktiskt ett par hallo kitty byxor...men dom använder jag bara hemma.

Vad spännande att du går o väntar på en operation. Jag förstår om du läser överallt, de gjorde jag med.

Lycka Till!!

2010-03-25 @ 08:05:56
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Ka

Jag med jag med.....vad häftigt om det kommer in snart.....medans det fortfarande är poppis med hehe.

HK alltså :)

stor Kram t Dig!

2010-03-25 @ 19:03:40
URL: http://www.hanky.se/excessive

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback