Skoooooor me like!

Jahaa ja...har inte bloggat på ngr dgr nu men idag kände jag för det så här kommer ett litet inlägg. Igår var ju som sig bör Mello och som jag anade så gick lilla Anna från Nypan vidare...HURRA enligt mig. Fast jag höll oxå på Darin´s låt. Mr T höll på Timotej av någon jävla anledning!!!!! Men smaken är ju som baken som sagt. :) Däremot så är han förlåten för han gjorde jätte goda drinkar till mig igår och dessutom såg de nyttiga ut då det såg ut som en hälsosam morotsdrink, det fattades bara den lilla dekorationen på glaset i form av en liten jävla grön kvist. :) Nåväl... har suttit och söndags surfat och hittat bilder på de här skorna jag skulle vilja ha. Mr T tycker jag är en skofetisch och att jag skall söka hjälp!!! :))) hAHAHAAA SKA HAN SÄGA SOM HEJA PÅ JÄLVA TIMOTEJ IGÅR!!! Hej hopp nu ska ja hjälpa Mr T att städa och sedan äta en god tacotallrik alá Mallan Yours, M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar skor och dom dära var ju sååå fina!! Jag är inte kontaktbar i en sko eller väsk butik=)

Kram T dig

Ps.. det ska bli jätte kul att åka o träffa viktopade folk:)

2010-03-14 @ 19:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0