Ny vecka!

Ny vecka och den började bra, jag vaknade upp och kände mig utvilad för första gången på flera år faktiskt. Sovit otroligt skönt och jag somnade innan kl 10 och sov ända till kl 9 imorse.
När jag tog min första promenad med vovvisen så strålade solen ikapp med mitt leende. Underbart väder!! (trots slaksen och allt klet o smet på backen som gör min hund sååå jävla lortig)

När jag sedan gick igenom de bloggar jag följer upptäcker jag att det finns en klänning till salu på en av mina väninnors bloggar och jag blev överlycklig kan jag säga.
Den är såå läcker och jag kommer spara den här klänningen tills efter min op. Den skall hänga fint på en galge i väntan på att användas av den nya smala Malin. :)) Priset är också något som avgjorde då jag endast får ge 198 kr för den!! Älskar när man kan göra riktiga fynd, hoppas också på lite fynd imorgon då det bär av till
Linköping och IKEA



 Jihaaaa

Jag och min väninna C skall göra en liten tjejutflykt imorgon, det behövs något kul i vardagen ibland. Och jag är jätte glad att hon tänkte på mig och frågade om jag hade lust att hänga på. Sånt uppskattas verkligen! And IKEA here we come!!! Kan upplysa er om som inte vet allt om mig att jag är en riktigt IKEA nörd och det är mitt mecka.

Även om inte plånboken är tjock just nu i mitt liv så är det ändå en ynnest för mig att få åka iväg på en liten utflykt, se annat liksom än bara Nyköping och Vagnhärad. Det blir också en liten sväng inne i Linköpings city, se om man hittar några nya roliga affärer där ögat enbart kan shoppa för tillfället men man kan ju ändå ha kul även om man inte kan shoppa järnet. Man får njuta av tillvaron ändå tycker jag.

Nu skall jag ut i solen igen.....lovely!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0