Till dig Mormor!

♥♥♥

När jag tänker på dig blir jag både ledsen och glad.
Kan du inte vara hos mig varje dag?
Du var sjuk och jag ville inte du skulle lida,
men visste inte hur hårt sorg kunde svida.

Jag visste att du inte skulle leva här för alltid och alltid finnas här
men jag vill bara för en timma vara där du är.
Kunna krama dig och gråta bredvid dig och säga hur ont det gör att jag inte kan höra din röst.
Känna mig som din lilla flicka när jag var liten och fick tröst.

Jag skulle vilja att jag kunde ringa och du kunde höra mig,
då kunde jag en gång till säga mormor jag älskar dig.

När du dog kändes det som något sprack
det var än del av mitt hjärta som fick ett stort hack
Jag känner än idag att det där hacket alltid kommer finnas.
All kärlek och allt med dig som jag vill minnas.


Du är min mormor och du finns i mitt hjärta och du kommer alltid finnas här.
Det spelar ingen roll vart du än är

 

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Ka

Naw...det här livet med sina "måsten"...usch! Fint skrivet tårar.

Fint att du delar med dig med!

Superkram,behöver nog strax en tbx (pappa)!

Så blir jag sur på mamma som verkar skämmas för att pappa e så dålig o faktiskt har blöja just nu, dessa känslor.....hu!

Kram igen!

2010-05-27 @ 18:43:12
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Annika

kram kram tänker på dig och lider med dig....

2010-05-29 @ 14:05:27
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK ♥

2010-06-06 @ 18:48:34
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback