Packad Väska & Söt Hund!


Som jag berättat tidigare så ska min lilla syster H snart ha en liten bebis, en liten pôjk och jag är så stolt så jag spricker reda innan han är född.
Min syrra har berättat att de har packat babyväskan och inhandlat diverse saker till lill Axel som de tar med sig till förlossningen/BB.

Då jag akut ska inställa mig som 1:e hundvaktare där uppe i Värmlandsskogarna då det är dags för lill Axel att komma ut så har minsann moster Malin oxå packat sin väska.
 
Man kan kalla den för nannydogmosterväskan.

Det är spännande nu och varje gång jag får ett sms så tror jag det är syrran som sms:ar att nu är det dags eller när jag ser att det är hon som sms:ar så hoppar hjärtat upp i halsgropen av upphetsning att nu är det dags.
Idag är det 21 dgr kvar men hon har ont och förvärkar så det kommer nog komma tidigare fast statistiken enl
Mr T visar att förstföderskor går över tiden.
Så var det dock inte för mig med min son, han kom 3 v för tidigt. :)

Så lill Axelkaxel....välkommen ut för väskan är packad o klar!!!

//

Yours,
M


//

Axel´s säng är förberedd/klar och här provar söta Maja(1 av dogsen jag skall passa när det är dags) att
provligga den
:)




Kommentarer
Postat av: Ka

Oj oj oj vad spännande .....har du fler syskon ? är du moster el faster tidigar? shit vad skoj. Grattis i massor!!

Kramar.

2010-05-03 @ 20:14:56
URL: http://www.hanky.se/excessive
Postat av: Annika

naaw så härligt! hoppas allt går bra :)

2010-05-05 @ 11:09:48
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/
Postat av: Mallan

Ka - > Jag har bara 1 syskon, en lill syrra. Jag blir moster för första gången. Sååå sköj kan ja tala om!!! Kram



Annika -> kul du kikar in på min blogg. :) Tack för dina ord. Kram

2010-05-06 @ 13:15:11
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hälsa mr T att statistiskt sett så ska man inte spy till vecka 24 heller =)

2010-05-07 @ 16:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback