1 månad idag & vikten!

-9.2 kg!!!!



Idag är det den 27 e och det är nu 1 månad sedan jag gjorde min gbp operation och hurra för det.

Klev upp på vågen imorse (tom mage & naken)  och den visar nu -9.2 kg på 4 veckor!!!

Är otroligt glad över min viktnedgång och det är ju ett snitt per veckan på -2.3 kg vilket jag aldrig tidgare varit med om.

Måtten har helt klart minskat på min kropp lite överallt det märks ju & mina jeans bara hänger vilket oxå är en otrolig lycka kan jag tala om.  Det går sakta men säker nedåt.
Jag känner mig oxå mera hälsosam, fräsch och fjäderlätt och du...
de kommer mera de kommer mera!!!
:)


Wieeeeeeehooooooo


LÖÖÖÖVE
M



Kommentarer
Postat av: Imsavimsa

Hej tjejen :). Skönt att det är bättre idag. O grattis till fin viktnedgång :). Måste vara en skön känsla med kläderna.



Funderade lite när jag såg datumet på ditt inlägg. Du skriver 27:e men det är daterat den 20/10. Hmmm, den lille datatomten som varit framme kanske ;).

Kram

2010-10-27 @ 15:05:26
URL: http://imsavimsas.blogspot.com
Postat av: Malin

IMSA-> Ja det här kom på helt fel datum såg jag, har fått någon ny datum ruta nämligen på min blogg och igår när ja gjorde inlägget så trodde jag att jag tryckte på den 27 e men det blev tydl inte så.Tur du är uppmärksam, tack. :)Har många datatomtar i mitt huvud. :)



Tack för länknen du sände idag!!:)



KRAM M

2010-10-28 @ 09:15:29
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Wohoo! Fan va bra!! "Mallan Minusbrallan" får det kanske bli nu då?! :D

2010-10-28 @ 09:53:26
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Linda

Grattis till en fin viktminskning!

Kram Linda

2010-10-28 @ 14:20:02
Postat av: D

Heja Malin! Kraaaaam!

2010-10-28 @ 21:27:50
Postat av: Annika

åg grattis till viktminskningen! Det går ju superfort för dig!! kram!

2010-10-29 @ 07:27:11
URL: http://motettlivihogklackat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback