Vatten mera vatten!

 
Min lunch idag:

1 dl nötfärs blir 6-7 små köttbular, 0.5 dl potatismos, ite broccoli & osötad lingonsylt vilket
var jätte smaskigt att ha på.




Måste bli bättre på det här med att dricka vatten, idag har jag snart fått i mig 1l men jag måste alltså
pressa ner detta.

Jag vet ju att vatten är A&O men det är en kamp.



Annars är jag duktig med att vara ute och power walka me min hund Mia.



Fan va vi går. Det har vairt de senaste 5 dgr power walks på minst 45 min och det är med
fjäderlätta steg jag går.
Det går bara lättare och lättare kan jag tala om, har inte ont i mina ben/knän längre.

Känner mig som sagt lätt som en fjäder.



Märker oxå på mina kläder att måtten/vikten har skjunkit även mina boots/stövlar runt vaderna.
Det är en underbar känsla. :)

Idag så var jag till Rusta med min väninna C och köpte med mig massa sånna här hem, valde dessa smaker.



De kostade bara 15 kr, hela 10 kr billigare än normalt.

Köpte även detta pulver där häromdagen för 99 kr för 15 påsar.


Måste bara få visa er hur söt min lilla vovvsegull var idag när hon hade sin regnkappa på sig.
Sedan hämtar vi METRO varje morgon, Mia bär hem den stolt och håller på att vifta svansen av sig. :)








Må bäst!

LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Imsavimsa

Ursöt är hon i sin regnjacka! Är det en cocker du har alltså :). Trevlig förstår jag, de brukar ju vara det.

Såg inte dumt ut alls med köttbullar du ;). O vi skall ju flyta 7-10 dagar så jag får börja äta nu. Men får se hur magen känns imorgon. Känns det bra så börjar jag nog lite försiktigt imorgon med äggröra el nåt sånt.

Duktig du är med ditt gående! Heja heja! O vattnet också idag ju! Du är ju bara bäst ju! 1-0 till dig i vattenkampen ;). Gått har jag gjort idag, men inte i ditt tempo o inte så långt. Du fattar att beach 2011 kommer du bli svårslagen i ;).

Kram, Imsavimsa

2010-10-19 @ 21:08:19
URL: http://imsavimsas.blogspot.com
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

oj, när jag hade gjort op, sådär i början där du är åt jag typ en köttbulle, vet inte hur många jag skulle äta nu, men inte så många!

men alla är ju olika :) bra att du får i dig mat! och att du är så duktig och går och känner massa skillnad, grattis :D



vet inte vad som har hänt med benet, varit såhär rätt länge nu, borde kolla upp det men jag är så seg. :/ vill inte veta..

jag hade toppen i falun, handlade lite och tog en fika :) mysigt.

KRAM!

2010-10-19 @ 21:22:13
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: tezzan

gullig vovve

2010-10-19 @ 21:43:36
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Japp det känns verkligen toppen..=)

Nej just nu är jag arbetslös men vill läsa till distriksköterska. . så får se om jag kommer in på sjuksköterska till våren..=) Vad gör du annars på dagarna då?? det såg riktigt mumsigt ut..=)

Kramar Johanna

2010-10-19 @ 23:34:50
URL: http://junitjejen86.blogg.se/
Postat av: Lena

Härligt när det börjar märkas i kläderna! Grattis!



Du har en utmaning att hämta inne hos mig.



Kram

2010-10-20 @ 05:33:00
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Malin

IMSAVIMSA -> Ja hon är en cockerspaniel och en sådan go sådan :) Ha ha 1-0 till mig i vattenkampen, du e kul du. Vi döper vår utmaning till vattenkampen. Vi kan trycka upp knappar och affischer oxå :)



LENA -> är barnsligt förtjust i utmaningar så självklart antar jag denna. :)



JOHANNA -> har svart dig på din blogg. Är sjukskriven f.n men jobbar med sälj o service på ett försäkringsbolag annars. :)



TEZZAN -> TACK! :)



JD -> Kan säga att jag får i mig 6 små köttbullar och knappt inget annat på tallriken, jag fokuserar på att få i mig köttet,fisken,fågel m.m där det är näringsrikt i. :) Men alla e vi olika. :)

2010-10-20 @ 16:50:21
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback