Skillnad på folk o fä! FY FAN!!!!

Det finns inget som gör mig så jääääääälva förbannad som det här, jo det gör det men detta är ett av allt det jag kan bli förbannad på.

Jag skulle kunna vräka ur mig hur mkt som helst mot denna jävla APA.... klart som FAN att hon har köpt kontraktet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8038003.ab


Det är skillnad på folk och fä minsann!!!

Själv står jag i Sthlm stads bostadskö och lär och få vänta i flera år till innan jag får ett hyreskontrakt så som de ser ut just nu.
I kön så har jag kommit till Södertälje, där kan ja få lägeneht men där vill jag liksom INTE bo jag vill bo i Sthlm punkt slut. 

Så när det finns sådana här personer svartmäklare så gör det ju inte min chans större direkt för jag har fan inga pengar att hosta in på ett hyreskontrakt och så länge det forstätter så här så kommer det inte att kunna bli stopp på det och ge oss andra fattig joner en ärlig chans.

Finns inget hellre som jag vill just nu än att polett nr 2 ska trilla ner i mitt liv. Polett nr 1 var min operation och polett nr 2 är en lägenhet i Sthlm.

FY FAN !!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback