De 14 agrafferna!



Är nu borta från min mage, skönt!

Var iväg idag och tog bort stygnen/agrafferna, hela 14 stk.
Allt såg jätte bra ut på magen och det hade läkt fint.
HURRA! :)

Snackade oxå med sköterskan som finns med i det team som jag tillhör som GBP opererad.

Om 6 v ska jag på mitt 1:a återbesök hos dr Per som gjorde min operation för lite koll m.m.
Känns bra.

Jag fick oxå (efter jag själv frågat/tagit upp det) ett litet kort som jag kan visa upp i de lägen jag behöver
där det framkommer att jag är GBP opererad.
Detta var ett tips som jag tog åt mig av från denna BLOGG.


Efter detta besök så gick jag raka vägen ner till Apoteket & köpte proteinpulvret Resource Instant
som jag skall börja med from Fredag då jag börjar min puré föda period.


Sedan åkte jag och min väninna A ut på en liten matshopping tur så nu har jag handlat hem allt det jag behöver under mn puré föda.
Det blev potatis (förståss) :), lax, köttfärss, hårtbröd, mjukost, leverpastej, yoghurt, oscockrade bär m.m.
Ska bli otroligt skönt ändå att få sluta med den flytande födan, de kommer nog gå bra ändå med puré födan.
:)
Man oroar sig på tok för mycket för vissa saker, helt sjukt igentligen.


Ska visa upp en present jag fick förra veckan av min väninna C och henns 2 barn.


Det är en musmatta & en mus som är formad som ett hjärta.
Söt va?!
:)

TACK snälla för denna present!!

*

LOVE
M
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag vill också ha ett sånt kort... men det får jag inte eftersom jag inte är opererad i Sverige :( Hade varit praktiskt ibland, men jag får klara mig utan. Ha en bra dag! Kram

2010-10-13 @ 07:12:16
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

skönt att få bort dom :)

2010-10-13 @ 11:28:21
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Erika - Gastric Bypass Operation 27:e Okt.

Hej.

Tack ska du ha! :) Ja jag är skit lycklig :D Kram

2010-10-13 @ 19:59:41
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Malin

LENA-> Det är synd du inte fick ett sånt där kort. Ja det kommer nog vara mkt praktiskt att ha med sig ibland. Kram till dig me :)



JD-> mkt skönt! :) KRAM



ERIKA-> Ja var stolt över dig själv!! KRAM

2010-10-14 @ 12:32:52
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Ewa

Tjingeling i natten, förstår att du tycker det är skönt o bli av med aggrafferna undrar om jag med får sådana eller om dom syr mig, jag kommer att få genomgå en öppen kirurgi operation, då dom redan har varit inne o karvat på mig en gång för länge sedan. Jag har bytt bloggadress då min förra strula jättemycket.

Välkommen in till den. Trevlig helg

// Ewa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback