JÄVLA SKIT!




Jag skall fan i mig ändra på en sak from idag det är en sak som är jävligt säker just idag.
:)

Ska bara väga mig var 14 e dag, inte 1 gång i veckan!!!

Känner mig både oförskämd, löjlig & banal när jag skriver det jag nu skall skriva men måste få ur mig det och då är bloggen ett bra forum.
Sedan får ni tycka vad ni vill osv. :)

Jag har "bara" gått ner 1 kg på 1 vecka och min första tanke imorse när jag ställde mig på vågen var att jaha nu börjas det igen. Nu börjar det hålla på så trögt o segt som det har varit så många andra ggr i mitt bantande liv.
Det har alltid gått trögt och segt för mig och likaså för både min mormor och mor.
Det ligger väl då i generna, eller nåt?!


Jag trodde INTE att kilona skulle flyga av vips och huxflux men då de 2 första veckorna gick så bra så hade jag nog förväntat mig (dumma jag) att jag skulle gått ner mkt mera än 1 jävla kilo på 1 jävla vecka.  


Försöker trösta mig med olika saker (alltså i mina tankar) att det är bra att det går sakta nu så hinner jag både med fysiskt och psykiskt i min viktnedgång. Kan tänka mig det är mkt bättre för skinnet/huden att det försvinner lite snabbare så kanske det inte blir för mkt häng här o där.
Sedan tänker jag oxå på att man har hört både från träningscocher och viktcoacher att det är mera "normalt" att gå ner mellan 0.5-1 kilo per/vecka än att det går för fort.
Försöker att trösta mig själv med andra diverse positiva tankar
men ändå så tränger den där andra tanken igenom i mitt jävla huvud att fan va dåligt me 1 kilo. Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Har totalt nu nästan gått ner 9 kilo på 3 veckor och ja det är INTE dåligt det vet jag MEN jag hade ändå förväntat mig att gå ner mer än 1 kilo.

Så är det och jag kan inte rå för det.

LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

1 kg innebär att du har förbrukat 7000 kcal! Det är MYCKET. 9 kg x 7000 kcal = 63 000 kcal-jävlar. Det är HUGE, bruden! Var jävulskt nöjd med dig själv.



Kram!

2010-10-18 @ 13:41:05
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan!!

Va inte missnöjd. . när jag börja tugga igen. . ;) så stod jag still ett tag. . sedan är ju kroppen i en återhämtningsfas så ta de easy. . kilona kryper snart sin kos ändå..;)



Kramar

2010-10-18 @ 15:19:46
URL: http://junitjejen86.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja du, vissa av oss har det så. 0,5 kg/vecka är ett bra resultat för mig... Så jävla tråkigt, men det är bara att vänja sig. Går ju långsammare än för de som går på GI... Men jag vet att när jag gick på Xtravaganza och garanterat drack lika många kalorier som andra bloggkompisar som också gick samtidigt som jag, så gick jag ner hälften eller en tredjedel av deras siffror varje vecka. Kram

2010-10-18 @ 17:37:51
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Annelie

Fattar vad du menar :-)



Men väg dej BARA en gång var 14e dag, det gör jag o även om jag är sugen på att väga mej oftare ibland så stoppar jag mejsjälv!

Du kommer ju att gå ner!!

Kraaaaaaaaaam

Annelie

2010-10-18 @ 17:40:27
URL: http://hummlis.blogspot.com/
Postat av: Malin

VVamp-> Tack för din kommentar för det där fick mig att känna det bättre, det är ju faktiskt HUGE när man väl tänker efter. O jo då jag är stol över mig själv, får bara ibland svackor. :)



Johanna-> Nää ja vet ja inte ska vara missnöjd och att kroppen återhämtar sig osv. :) Har oxå läst om att flera står still när de börjar äta igen men att de sedan rasslar på så småningom me kilona. :)

Kram!



Lena-> mitt svar till dig finns på din blogg.:)



Annelie-> Ja man blir ju så jävla sugen att väga sig i tid o otid. :) Men ja ska defenetvit bara ta var 14e dag numera. :) Tack för uppmuntrande ord! KRAM!



OCH TILL ALLA-> tack för uppmuntrande ord m.m!! Goa ni e ....

2010-10-18 @ 19:01:22
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: scrapmoster

Ge inte upp!!! Det är bara att bita i och upp med hakan. Alla går ner olika. En del väldigt lite första veckorna men det är -som du själv säger- på sikt du måste se det hela. Vad du vinner i längden. Men om du är lessen så får man faktiskt vara det. I ungefär en kvart, sen kan du tänka på annat och vara glad åt ditt kilo ner.

Kramen i

2010-10-18 @ 19:12:54
URL: http://www.scrapmoster.blogspot.com
Postat av: Imsavimsa

Usch, förstår precis hur du känner dig. O jag kommer att låta precis som du när jag kommer till det. Så är det bara. Men vi får trösta oss med att ett kilo är bättre än inget. O sedan har jag förstått att ju mindre vatten man dricker desto segare är det. So go on girl! Pick up the waterbottle and SIPP! Säger jag då som har totalt misslyckats med vattendrickandet idag, med påföljd att jag har huvudvärk.

Kram Imsavimsa

2010-10-18 @ 19:13:26
URL: http://imsavimsas.blogspot.com
Postat av: Madde och Tino

Malin! Du är grymt duktig, låt det ta tid, låt kroppen vänja sig!! ´Hejja!!



/Madde och Tino

2010-10-18 @ 19:26:04
Postat av: Johanna

Nja, fortfarande förkyld. . åkte på en dumping med ikväll, tror jag. . utav hostmedicin ca 30-40 min efter måltid. . ibland de värsta jag har varit med om. . men på hostmedicin. . ??!??!!



Ta hand om dig=)



Kramar

2010-10-18 @ 20:34:49
URL: http://junitjejen86.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja de är lite skillnad. . =) en rolig förändring. .



Japp det är otroligt. . samtidigt måste jag ju få sova. . har tagit mindre hostmedicin än normaldos för att vara på säkra sidan. . Hmm inte roligt. . men men nu vart de upplevt och ja en överlever det med..=) Tackar, du med..=) imorgon är en ny dag med nya upplevelser..=)(förhoppningsvis utan dumping..;)

Kramar

2010-10-18 @ 20:47:06
URL: http://junitjejen86.blogg.se/
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

tycker inte det är något att vara missnöjd över, du går ju iallafall ner?

jag har gått ner 1 kg i veckan dom senaste 3 veckorna ungefär nu, självklart mår man dåligt - men det kommer! man kan inte haka upp sig på vikten, utan jobba och ta saker i sin egen takt. du kommer kunna ha alla snygga kläder snart, lovar :)

2010-10-18 @ 22:26:22
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: kikki M

Älskade vännen!

Det här kommer att bli såååååååå bra, du har säkert bara hakat upp dej o snart är vågen snäll igen. VI ÄGER HAR JAG JU SAGT :) upp med hakan bruden, vi fixar det här!! Vissa dagar är pest men bit ihop vännen de goa dagarna är snart här :)

Pussssss kämpa kämpa kämpa tillsammans <3

2010-10-19 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback