UTMANAD av Lena!

Fick idag en utmaning som jag gärna antar, kul grej som jag fick från LENA 


4 tv program som jag ser: (ser ganska mycket på TV, här är ett urval av vad jag följer just nu)

Svenska New York/Hollywood fruarna (här blir man road på högsta nivå) :)
Despret Housewife (följt fr början och missar INTE ett enda avsnitt)
Greys Anotomy (samma som ovan)
Robinsson 


4 saker jag gjort idag:

Power walk 60 min
Försökt få i mig vatten :)
"Fikat" m en väninna som verkligen behöver allt stöd o kärlek som hon kan få just nu
Fyllt i en massa papper


4 saker som jag längtar efter:

Att få rätt BMI - NORMALVIKTIG få kommer ner till min målvikt.
Att få en lägenhet i Stockholm
Sommaren
Att få träffa/gosa/gulla/snosa på lille Axl för första gången (min systers 5 mån son)



4 saker på önskelistan:

Att alla i min familj får vara friska
Att få gå runt en hel dag och shoppa loss nya kläder i mindre storlek
En lägenhet i Sthlm
Att min son Adam får det liv han önskar

4 saker som jag avskyr:


Rasism
Snö & vinter
Girighet, falskhet, Egoism (var tvugnen att lägga till flera här)
Att det finns fattigdom och sociala klyftor i vårt sammhälle och runt om i världen

*

Nu skickar jag denna utmaningen vidare till de här 4:a:

Tog bara slumpmässigt o ville bara ta 4 a för att lämna några bloggar över till er andra.
Inge illa menat mot någon.


IMSAVIMSA

FRÖKENFETTO

ANNIKA/MOTETTLIVIHÖGKLACKAT

JOHANNA/JUNITJEJEN86


*

Sånna här utmaningar är jag barnsligt förtjust i måste jag villigt erkänna. Ett bra sätt att lära känna varandra lite bättre på. :)

Vi hörs snart igen allezuzammen :).


LOVE
M


Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att du svarade! Tycker bara det är så svårt att välja vilka man skall utmana vidare, jag läser så många (alldeles för många) bloggar. Men idén jag fick idag, att ta från gårdagens kommentarer är ju bra. Då slipper man välja... :)

Kram

2010-10-20 @ 16:18:09
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Ka

Hej tjejen! Unnar dig verkligen att komma mot det bmi du önsakr. Sj har jag rätt långt kvar men kärleken hjälper ju till rätt bra ;)

ja det är spännande att lära känn varandra,du o jag tex som jag tror skulle ha skitkul på fika har inte ett gemensamt tv-program hahaha! Tusen kramar!

2010-10-20 @ 16:19:55
URL: http://www.hanky.se/accessoar
Postat av: Malin

LENA - > Ja det är svårt att välja men ja bara tog några utan att ens tänka så mkt på det. Följer oxå många bloggar. :) Det är så kul!!! Man menar ju liksom inget illa mot de man inte skickar till och sedan kan det ju vara bra att lämna några bloggar till andra så de har något att välja på oxå. Hoppas du förstår hur ja menar?! :) KRAM



KA -> TACK! Du behöver ingen GBP op nu när du har din kärlek. :)) Man tappar mycket i vikt på att vara aktiv i sängen oxå du vet. :) hahhaa...

ÄR övertygad att vi skulle komma svin bra överens o ha kul trots vi inte har gemensamma tv program. :) Tror inte liksom att dte är det som gör det hela så att säga. :) KRAMAR

2010-10-20 @ 16:38:44
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: Viola Vamp

Jag snor den ändå! :)

2010-10-20 @ 19:49:12
URL: http://violavamp.webblogg.se/
Postat av: Imsavimsa

Jag antog naturligtvis utmaningen, hade du väntat dig något annat ;)? Så jag har svarat o skickat den vidare. Kram

2010-10-20 @ 22:08:41
URL: http://imsavimsas.blogspot.com
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

härlig liten läsning! :) och mycket bra svar!

2010-10-21 @ 08:26:25
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: M

Aha, här var ju listan! Kul! :)



Det där med att läsa bloggar, jag gör också det, men jag Hinner inte läsa alla varje dag även om jag skulle vilja det. Det känns som man missar en massa när man faktiskt inte läser dem heller..

Men det är ju så kul!

2010-10-22 @ 08:38:09
URL: http://1och0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback