2 dgr!







Idag är det fredag, en hel dag har snart gått och nu är det bara hela lördagen & söndagen kvar & sedan
thank´s lord är det MÅNDAG....the big DAY!!!
:)

*

Hurra
för idag kom min snygga klänning/tunnika, för
mig är det en klänning för i denna klänning ska jag ha på mig bara några snygga leggings/strumpbyxor &
ett par höga skor när väl den dagen är här.
Jag ska inte bylsa på mig några jeans el något annat som ska dölja mina tjocka lår.
Så är det liksom bara.
:)



till denna klänning eller till någon av mina andra klänningar som ännu inte är inköpta
så skulle jag ge såååå mycket för att få ha dessa skor till. 

Ett par äkta

Christian Louboutin







Lite jävla rock´n roll liksom!
:)


Trevlig helg på er!

 
LOVE
M

P.s. Gillar även dom här gôr môe!D.s


Kommentarer
Postat av: Fröken Fetto

Å VAD SNYGG! du kommer bli så snygg i den å ett par fräna skor! så roligt att kunna fantisera om vad man kan ha för fräna kläder sen när man blivit av med lite centimetrar :D

Ha en helskön helg! kram

2010-09-24 @ 20:08:28
URL: http://frokenfetto.bloggplatsen.se
Postat av: Fröken Fetto

En spenatsoppa från Emma: Det enda du behöver är lagom mängd fryst hackad spenat, lagom med vatten, en grönsaksbuljongtärning eller två och några kokta ägg. Ev lite salt och peppar också. Koka upp spenat och vatten, tillsätt buljong och kryddor. Skär sedan i bitar av kokta ägg, men antar att det går lika bra att mixa alltihopa också :)

2010-09-24 @ 20:11:32
Postat av: Livet Nu & Efter Min GASTRIC BYPASS

Hej!

Fasen vad kul att du gillar min blogg. Det gör mig verkligen glad ska du veta! :)



Oh vad spännande. Op på måndag! Shet! :) Jag ska på inskrivning om en vecka. De e jag nervös för. haha!



Kramar Erika

2010-09-24 @ 21:39:22
URL: http://forvandling.blogg.se/
Postat av: Malin

FFetto-> TACK för tipset!!!



Erika-> :)) ja jag kan säga att jag är riktigt nervös nu. :)

2010-09-25 @ 13:08:12
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback