4 dgr kvar!


Igår började jag givetvis att frysa och känna mig super hängig.
Trodde först inte det skulle fortsätta kännas men det gör det, haqr inte riktigt velat erkänna det för mig själv men det känns bara värre o värre.

Är det fan i mig inte typiskt så säg!!!!

Kan säga att jag ska INTE vara/bli sjuk NU....på Måndag ska jag ligga där på op bordet om jag så har feber det kan jag tala om.
För så som jag har väntat och sett fram emot det här så finns det inget som skulle kunna hindra mig.
Inte ens en jävla skit bacill.
 
Jag kommer nu de närmaste dagarna se till att jag svettas ut mig den här jävla skiten som är på G i min kropp och kurera mig, that´s for sure!

Jag skall ut me skit bacillen, UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!





HELVETES JÄVLA SKIT FAN!!!!

//
M


Kommentarer
Postat av: Fröken Fetto

Hej! Jag vill önska dej lycka till med operationen, det är ju SNART! jag ska opa mej den 19:e oktober. började flyta i söndags. Så spännande det ska bli! jag vill att dessa fyra veckor ska gå fort!!!!!

Kram från mej

2010-09-22 @ 21:42:43
URL: http://frokenfetto.bloggplatsen.se
Postat av: Ewa

Jaa du visst är det typiskt, men om du har feber eller är snorig och förkyld så lär dom inte ta emot dig både för din egen skull och andras.

Idag har vi onsdag snart torsdag, du har några dagar på dig att kyrera dig. Så gör du det o så håller jag tummarna för att du blir frisk till måndag.

Krya på dig o sköt om dig väl nu.

2010-09-22 @ 23:52:58
URL: http://www.mittdagligaliv58.blogspot.com
Postat av: Malin

FF-> Hej!! Va att du kikade in på min blogg. :) TACK snälla för ditt lycka till!! Åhh va kul att du oxå skall op, ska föjla dig med det lovar jag och självklart så håller jag alla tummarna för dig jag någonsin kan!! KRAM



Ewa-> jag kan säga att jag kurerar mig och vilar och åter igen vilar. TACK! KRAM

2010-09-23 @ 13:41:04
URL: http://malladelicious.blogg.se/
Postat av: JD - Gastric Bypass opererad

hej :) ojoj, bara 4 dagar kvar! gå in på en hälsokost affär eller nått, där finns de ju naturliga saker för att slippa bli sjuk, de tog jag :)



jag är ju över på min puré kost nu ^^

men när jag hade flytande körde jag:

frukost: fil med sylt

mellanmål: juice

lunch: soppa (eller nått kallt)

mellanmål: mjölk

mellanmål: yoghurt

middag: samma som lunch.

mellanmål: fruktsoppa



:D ungefär sådär! hehe

2010-09-23 @ 14:17:03
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Malin

JD-> jag har knaprat hälsokost piller och idag känner jag mig något bättre faktiskt. Jag vilar mkt o dricker mkt vatten. :) Okey....man vill ju ha så mkt tips man kan komma över ang det här med flytande för att variera sig.

2010-09-24 @ 11:39:28
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback